Tuesday, 6 December 2011

follower ke 150 akan dapat hadiah

Hye! siapa yang jadi follower yang ke 150 dekat blog aku ni aku akan bagi hadiah .hihi ^^

siapalah yang bertuah tu kan .okehh .hadiah dia tak lah besar sangat .just topup rm10 je .oklah kan. daripada takde langsung :)

sekarang ni tunggu dan lihat je siapa yang akan dapat topup 10ringgit tu .

okbyee . :)

p/s hadiah akan diberi seminggu selepas di umukan pemenang

4 0 orang pandai:

Hai aieQa said...

klau sye stop follow pastu follow balik boley x ? nk topup tu . --'

zaimsux said...

eh .jangan la buat macam tuu :(

Nana Kim said...

Erk,kalau bagi.... Gula-gula ke.. takpe lah jugak :3 LOL :D

iffah nur dini said...

saya orang yang ke-150. HAHA

Post a Comment

assalamualaikum .
sila tinggalkan comment selepas baca