Friday, 27 January 2012

follower ke 150 =RM10

okayy..hari tu aku ada tulis kan entry pasal follower ke 150 aku akan dapat RM10 kan..so sekarang ni aku nak umumkan pemenangnya ialah Kak Iffah..tahniah ye kak..hahaha..sorry lah kak..saya tak mampu nak bagi banyak2..RM10 je yang saya boleh bagi..harap akak boleh terima ye..hehehe..



maybe time follower aku dah cecah 250 aku akan buat lagi macam ni..HAHAHA..
Tapi up sikit la hadiah nya nanti..takkan sama je kan..tak gempak lah :)

thats all..tahniah kepada kak iffah :D

5 0 orang pandai:

iffah.nurdini said...

heii, haha. thanks zaim . seriously, tak sangka jugak sebenarnya. hari tu saja stalk blog ni then tegok followers, saya yang ke 150 tu. waaa, thanks again yaw :)

tiaLAURENN said...

hehe , nak2. bhahahahaha

zaimsux said...

kak iffah:sama2..kakak..IM saya kat fb..sy nak bagi no topup..btw kakak pakai no apa?

tilaurenn:lain kali saya buat contest lain yee.^^

iffah.nurdini said...

zaim, saya dah delete facebook lama and ni facebook baru saya k. saya pakai maxis.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100003335038877

zaimsux said...

okay2..btw congrats :D

Post a Comment

assalamualaikum .
sila tinggalkan comment selepas baca