iklan banner
MASIGNCLEAN101

GOLDEN SCREEN CINEMA STARMALL MENTAKAB PAHANG

iklan banner
Hello faithful followers...buat apa tu?lama dah kite tak update blog tau..mesti kauorang rindu dengan ayat2 merepek kite kan..HAHAHA..sorey lah makcik/pakcik...kite ni memang kuat perasaan sikit :* sabo jelah okay :D
  
okay2..nak cerita sikit la..dekat mentakab ni dah ada STARMALL tau..haa..nak tau apa yang special nya dekat sini bagi orang2 mentakab and temerloh?kirenye kalau sebut STARMALL confirm dalam kepala otak diorang mesti terbayang kan Wayang(GOLDEN SCREEN CINEMA) HAHAHA..yelaa kann.dekat sini mana ada wayang lagi.sebab tulaa kalau sebut STARMALL semua orang tahu yang kat situ ada Wayang.hee..
  
fyi je lah..aku dah tak duduk ostel..aku berulang dari Taman Temerloh Jaya...rumah mak sedara aku..best jugak lah duduk dekat sini daripada asrama tuu xD. jk..OKAY!  Continue our last story tadi tuu..tak silap aku lah hari Rabu minggu lepas kott time aku balik Sekolah..ada lah satu van ni sibuk je memekak macam org jual tilam tuu..aku ingat yelah dia nak jual tilam rupanya dia nak promote yang dekat STARMALL tu nak bukak Wayang hari jumaat ni..haiyoo~ STARMALL pon guna kaedah macam tu ke nak promote?HAHAHA..macam tak best je bunyi nye kan..lain lah kalau nak bukak supermarket ke okay la nak buat announcement macam tu..sorry lahh.ni pandangan aku je..

kalau aku jadi manager tu maybe aku just tampal banner,promote dekat dalam newspapers ke,masuk tv ke..nampak la sikit modern nya kan...(siapa setuju angkat tangan!)HEHEHE..

#tauke jangan marah saya tau..saya bagi cadangan je.mana la tau boleh pakai ke kan..(y)

so far ni je kot apa yang aku nak cerita..thats all..byebye<3



STARMALL MENTAKAB

TIME AKU PERGI HARITU WAYANG TAK SIAP LAGI
BTW SEBELUM TERLUPA WAYANG TU DAH BUKA..BOLEH LAH BAWAK ATOK DAN NENEK KORANG PERGI TENGOK WAYANG :D


Share This :
zaimsux

nothing special about me .just like you.ada mata telinga tangan semua tulah .hehe .baru lagi dalam berblogging ni .hope dapat la bagi tunjuk ajar .:)

avatar
Anonymous

uuu...pasni leh la tengok wayang selalu... nanti baca review di www.kakiwayang.com ye...=)

24 January 2012 at 03:11
avatar

huhu.... macam jual tilam pulak ye memekik macam tu.. huhu... takpe lah. dah tu cara dia... btw, untunglah dah ade wayang.. pasni tak susah nak tengok movie.. =)

25 January 2012 at 05:23
assalamualaikum .
sila tinggalkan comment selepas baca