iklan banner
MASIGNCLEAN101

Double M

iklan banner
Assalamualaikum... hye!! Korang semua sihat? yaa zaim kat sini sihat Alhamdulillah.. setakat ni masih boleh bernafas. Alhamdulillah again :)
Hmm, lama jugak aku tak update blog ni kan? lebih kurang sebulan mungkin. Takde masa weh,Busy dengan sekolah semua.. *ceh konon* -.- hahaha

Okay harini aku nak story about my Crush, Nama dia M. Seriously aku baru je kenal dia. Tapi orang cakap, cinta tak kira masa. kalau kita dah suka, bila2 masa je boleh jatuh cinta kan? hmm.. sorry aku tak pandai nak bermadah. Well aku ni masih budak sekolah. hahaha x) #IniMemangPoyo :p

Sambung balik pasal Crush aku yang M Tu.. Hmm First aku dengar nama dia dari shawn, shawn ada tanya aku , aku kenal ke tak M tu. aku cakap la aku tak kenal. Shawn cakap dia comel lah apelah tapi aku ignore je sebab masa tu tengah overnight. sumpah mengantuk gila wehh.. lepas ni tak nak dah overnight kat kl. homeless gila :( hmm pastu2 aku try la search nama dia kat twitter..Ouh my, serious aku tak percaya dia Follow aku.. haha apa lagi, aku pun mention ah dia semua :p pastu aku stalk fb dia kan kan... dia ada add aku! terkejut wehh. hmm then IM dengan dia.. ada ke dia cakap " Hahaha bukan dekat twitter sombong sangat ke smpai takpndang i ? " hahaha mana lah aku tahu dia follow aku.. dah la follow diam2.. eei cium kang tahu la :p okay stop.. kalau nak citer semua memang tak akan habis.. conversation tu panjang gila -.- hahaha xD

M ni memang comel gila. tahap gila gaban ah. comel sangat2. hahaha xD kalau tak percaya tengok gambar ni 




awak memang comel, cantik, semua ada kat awak. Tapi bukan sebab paras rupa awak je yang saya tengok. tapi HATI awak. itu yang paling penting


Dah2 dua gambar je.. tak boleh banyak2 nanti korang curi! hahaha jk :p
hmm comel kan M ni? suka tengok muka dia.. hmm kan best kalau dia jadi...... hmm takpe laa.. mungkin hanya sekadar mimpi.. mustahil dia boleh terima aku kan.. yelaa aku tak layak untuk dia. Ibarat langit dengan bumi :')

Tapi aku tak akan pernah berhenti berharap kat Mayang.. Aku sanggup tunggu. even lama :') Aku harap suatu hari nanti dia boleh terima aku.. hihi ^^

Esok insyAllah kalau aku ada masa.. aku nak story lagi tentang M ni.. GTG aku tak mandi lagi wehh.. hahaha bye Crush.. I ALWAYS LOVE YOU AND YOU'RE ALWAYS ON MY MIND :')

Take Care  








Share This :
zaimsux

nothing special about me .just like you.ada mata telinga tangan semua tulah .hehe .baru lagi dalam berblogging ni .hope dapat la bagi tunjuk ajar .:)

assalamualaikum .
sila tinggalkan comment selepas baca