iklan banner
MASIGNCLEAN101

15.11.2012

iklan banner
Assalamualaikum! *Wajib jawab* :D

hye korang! *tunjuk peace* korang sihat? Hmm, dah lama kan aku tak update blog. Dekat setahun kot. hihi. well, semenjak aku ada twitter ni memang takda masa langsung nak tulis blog. Sebab bagi aku Twitter pun lebih kurang macam Blog jugak, tempat untuk meluahkan perasaan. huhu~ :p

okay, korang tahu tak tarikh " 15.11.2012 " tarikh apa? Aku berani bet, korang mesti tak tahu kan. hihi, Actually ni tarikh aku melamar Raja Amirah. WTF?! MELAMAR? LOL macam tak sesuai je perkataan "MELAMAR" tu :p dah macam ajak kahwin je. HAHAHA -.-t okay2, sorry, aku tukar perkataan "MELAMAR" tu kepada "Minta couple". HAHAHA baru la betul kan? :p 

omey en ? hihi ^~^


Hmm, sebenarnya aku dah lama stalk minah tu kat Twitter, tapi aku malu nak tegur dia. HAHAHA. selalunya kalau kita nak stalk orang tu, kita mesti follow dia dulu en? but aku tak follow pun dia. HAHA well, as you know me, aku ni kedekut sikit nak follow orang, aku follow orang yang aku kenal and betul2 nak berkawan dengan aku je. Kalau setakat nak naikkan "FOLLOWERS" ...... hmm sorry la, memang aku takan follow orang tu :) *nampak tak batak dia kat situ :p

Ada satu malam tu, budak2 twitter main " ARROW TWEETS " , Pastu tetiba ada orang mention aku, Dia cakap yang arrow aku tu terkena dekat Raja Amirah. HAHA! sumpah terkejut. dah la aku selalu stalk dia, tiba2 dia pulak yang terkena arrow aku tu  :p . Pastu aku berani kan diri aku mention dia. tulah first time aku mention dia. cuak gila takut dia tak layan :3 tiba2 aku bukak mention, tengok ada nama dia,  hahaha lega dia reply. ingatkan dia nak ignore je tweet aku tadi :D pastu kitorang pun tweets la malam tu. but dia macam nak tak nak je layan aku. hmm :/


malam yang berikutnya, aku mention dia, hm macam biasa la, dia macam nak tak nak je layan aku :( aku rasa nak berhenti berharap dengan dia. then aku tweet " Saya ada CRUSH, Tapi dia tak suka saya. Saya rasa lebih baik saya berhenti berharap. Sebab ia hanya membuang masa saya. Byebye CRUSH :') " dekat 10 minit aku tweet, tiba2 dia mention aku, dia cakap " you, tweet tu you cakap kat i ke? :( " then aku pun reply " yeap. i cakap kat you, sebab you tak sukakan i :( " pastu dia reply " mana you tahu i tak suka you" aku pun reply la " hmm cara you tweet dengan i, hmm i tahu you tak suka i "sebenarnya i suka you, but i malu nak cakap. but kenapa you suka i :O?

aku reply " i suka you sebab you comel, baik, tak sombong and you ada ciri2 perempuan yang i suka " dia reply " you, please jangan suka i sebab paras rupa. i tak suka mcm tu " pastu borak punya borak............aku.......kena......TWEETLIMIT!..... pergh~ sedih gila. Sebenarnya lepas dia cakap dia suka aku, Malam tu jugak aku nak mintak couple dengan dia. but aku kena limit. hm tak boleh buat apa2 lah kan :( so aku tunggu la esok :')

esoknya....aku still tak mintak couple... hahaha malu weh.. so sampai la satu tarikh keramat? hahaha tarikh keramat? macam bangang je bunyinya :P haha lantak la. abaikan :) okay sampai la tarikh 15.11.2012 aku berani kan diri aku... so aku tweet " Dear  will you accept me to be your Boyfriend? i suka you. i rasa you la yang paling sesuai dengan i. boleh tak you terima i? :) " <--- ayat ni tak boleh belah do. aku rasa macam lawak gila. tapi nak buat macam mana, aku taktahu nak type apa dah masa tu.. so aku tibai jelaa. hihi ^^P ......hmm lama gila dia nak reply.. dekat sejam kot baru dia reply tweet aku.. dia cakap "@zaimnasuha YES <3 >< hihi"  melompat lompat aku weh! hahaha. seronok gila sebab dia terima aku. hm thanks sayang :') 



Pastu ramai la kawan kat twitter wish tahniah kat aku dengan dia. hmm sumpah sayang gila kat diorang semua. semua support aku couple dengan dia. anw thanks korang yang wish haritu kay. sorry tak boleh nak mention nama korang kat sini sebab tweet tu dah jauh sangat ke-belakang :') 

And bermula lah kehidupan baru aku, hihi. so now aku bahagia sangat dengan dia. aku sayang sangat kat Raja Amirah tu :) Even just kenal dalam twitter :) 

Tapi kan, aku rasa, aku dah banyak sangat sakit kan hati dia, hm sebab aku rasa, aku macam lebihkan kawan2 twitter dari dia..mesti dia terasa dengan aku kan? hmm tapi nak buat macam mana, aku tak nak jadi sombong dengan diorang semua.. sebab aku sayang sangat kat diorang :') so sekarang ni aku layan biasa2 je, tak macam dulu. tapi aku tetap sayangkan diorang semua <3 

hah korang2! tengok la... heee ni laa Girl2 kite yang kite story tadi tu,,, omeyy en ^^ 
<3

peace (y) ^_^

Banyak2 gambar en, aku rasa gambar ni paling omey. cari gambar yang dia muncung tu... hahaha omey en? :p

okay la. aku rasa dah lama gila aku membebel kat sini.. hihi :p sorryy kay :) hmm so lastly aku nak cakap, aku sayang sangat kat Raja Amirah , aku harap relay aku dengan dia akan stay lama. <3

okaylah, sampai sini je k? nanti kalau ada masa lagi, aku akan update blog ni. bye korang! *lambai2 tangan* semoga korang yang baca blog aku ni sentiasa bahagia bersama orang yang tersayang :') aminnn ^^













Share This :
zaimsux

nothing special about me .just like you.ada mata telinga tangan semua tulah .hehe .baru lagi dalam berblogging ni .hope dapat la bagi tunjuk ajar .:)

avatar

Wasalam. Oh so sweet lah korang.Untunglah si Raja Amirah Tapi Zaim muka awak sebijik dengan Simon D k-idol.

17 December 2012 at 07:28
assalamualaikum .
sila tinggalkan comment selepas baca